YOU ARE INVITED TO SIGN IN

Followers

Wednesday, March 18, 2009

TERIMA KASIH RAKAN BLOGGER

Pertama sekali Lala ucapkan terima kasih banyak-banyak kepada semua rakan-rakan blogger yang sudi promote Album Lala dalam blog-blog mereka. Khasnya kepada si Ronney Ajim ( Bikin Panas ) blogger pertama bawa photo album Lala di halaman blognya selepas si Ocoi. Dan berjuta-juta penghargaan kepada Saudara Roland Pengerusi Keningau Forum yang sudi promote Album dan lagu-lagu Lala dalam halaman Blog Keningau Forum. Kepada semua rakan-rakan blogger yang penuh sporting dan supporting seperti
Bro. Badadang(macam mana ni momis tiwou) , Malaikat Sesat MS, Kandawai, Williborn, Hacks(orang kuat Keningau Forum juga ni), LadyInRed, Miss-Gunic(Nakal ni c Miss-Gunic, tapi dia nice), Beb, Tabasan FC, adiputra, Rudai@Rudaini ,Joan (DJ siaran murut..mari kita cari uncle c Joan yang hilang 20tahun yang lalu), Azroy(DJ siaran BM..... ayuh kita ispiking Bajau), Kulut@ Lulu, Julajuli dan (semua team Keningau Forum), Kong Kengkaru de Horizon(yang tak pernah putus2 melawat rumah blog c lala..hebat c Kong) ,
Akie Sabahan Music(selalu 221 ni ...kemanakan kamu menghilang khabar ni Akie)., D.LSumunie(Peace), SanPiasau(Peace),
Oiga@Ornest(bagus2 karaja d Tuarid Taud kio), Molly @ Qolo(Mekap artis Lala) , Miss BB Simon Bukag(mekap artis dan special model c Lala), BennSimonBukag(Penyanyi pujaan c Lala) GaAd(My Evergreen Singer) ,AngelBear(Tahan lasak ni girl..kan Angel), Setuffo, Monso(MMS Studio), Xang2(Cute ni sumandak kacukan), SophisChu, Lumis @Olumis, Minsulod, Yoyo, Ronn(Esther), Runsab (biar runsab tapi tetap som boy), TulunSabahan(WelPutri), Wel designer, BudakHutan, Kadusmama, Sogoh, TatieBosouSada, SiJohn, NC, Nadia&Chris, Racun & Madu, Beck, Kistzy, Claire, MIZURS(Kita sebumbung tapi tidak serumah), Landoy(Bagus2 kamu kerja d sana kio) , BenKinarut, Doreen Anain(Mekap artis c Lala di Sandakan), Epay, Enon, SisEstherlia, Annc(MY elderst bro), My sis Ennit, Dyeancher(DD), Gade, ButodStudio, Gabog, Joyfinder(My new friend), AdingEMP, Kuai, Puteri Ezza, HoneyBUZZ, Fredo Zone,(artis Skyline), Fredo(Kesederhanaan. sorry ya..hmpr lupa catat name kamu ) Glenda, FredolineYol, GY, Sabbe, Maya, Rosmi, Ati, Farida, Neza, Mickey, Nila, Lowra, Emma, Rodjo, Anthony, Suriyannie, Sharifuddin, Imran Said (Best ko punya album Vol.3), Julia, Velentina, Philip, ezzoe, Amoi, Noi(liang moi), Lyn, Mas, dan semua yang sudah memiliki album "Auh Nodi Koguli." ........para pengunjung halaman Lala yang tak tersebut namanya di sini...thanks...PEACE.


Anda lebih kenal Lala daripada mereka yang berada di luar sana. Maklumlah Album ini
kurang budget dan tak ada yang sudi promosi melainkan anda semua. Tak apalakan, tak ada promote di luar sana pun biarlah Lala berhabis-habisan promote diri di alam maya ini aja... Okla.. Ini gambar-gambar yang si Ocoi edit untuk promote album si Lala ini...heheee dia..da lekat dan tampal di mana- pula ni???

9 comments:

Anonymous said...

:D Ada juga nama sya kana sebut hehehe.. Semoga Lala terus maju dalam karier sbg penyanyi. Next year harap2 ko manang tu Bontugan Sinding Dusun :D

Lala said...

ornest...tak kan c lala lupa tulis bin write nama kamu...terima kasih kerana sudi mengomen dan yang penting sokongan kamu. Hanya Tuhan yang dapat membalasnya.Amin

AngeL BeaR said...

oo Lala...sa tau suda mana sa simpan hp number ko..bole email sa bank acc ko? sama full name ar...sa bayar tuh CD uhuhuh~

Sharon Rodriguez Charles @ Xang said...

ada juga nama sy ne taw!!!
trima kasih lala!
sentiasa menyokong lala kio!~
hehe^^

Lala said...

HAI my friend Angel,..Thank,s a lot di atas sokongan kamu selama ini...GBU


Hai Xang2, sekadar nama aja 2..hanya Tuhan yang dapat membalas kebaikan kalian...Thanx

--- said...

Lala, ada 101 cara bagaimana mempromosikan album ko tanpa bajit...nanti saya bagi ko tu cara dia, tapi macam mana cara saya bagi ko? :D saya cari dulu di komputer sa, ada di pisuk2 tu..

Saya akan review album ko nanti, jangan susah, izinkan saya mendengar semua lagu yg ada didalam album mu didalam laman ini, tapi jangan bagi saya yg full, cukup separuh2 saja.. hehe..

Lala said...

ok san, nanti Lala upload sekerat2 lagu Lala di sini tpi Lala nak tunggu/cari tempat yang line internetnya tak bermasalah.,sebab mau upload guna broadband ni berjam2..kdg2 banyak kali tak berjaya daripada berjaya.

GC said...

hi Lala,

saya mungkin jarang-jarang melawat sini tapi pandai juga saya datang jalan-jalan cari ilham di blog kawan.

dalam bidang yang Lala ceburi ni memang cukup mencabar apa lagi di zaman yang serba canggih ini.

kini semua bahan audio/video dihasilkan dalam bentuk digital dan begitu mudah dihantar ke mana sahaja komputer di dunia. tapi semua ini telah menyebabkan timbulnya masalah cetak rompak, mungkin itu la salah satu sebab mengapa ramai 'towkay' yang kurang berminat melabur dalam industri seni.

cuma mungkin sekarang ini merakam lagu sudah tidak menjadi masalah bagi artis-artis kita kerana sudah ramai Syarikat Rakaman tempatan yang memiliki peralatan canggih mampu menghasilkan album yang sama taraf dengan syarikat rakaman di KL. kalau tidak silap kebanyakan syarikat tersebut milik anak tempatan Sabah, nah cukup membanggakan.

walau apa pun saya doakan agar Lala tabah menghadapi semua cabaran dalam bidang yang Lala ceburi, semoga lagu-lagu Lala akan diterima oleh masyarakat Sabah tidak kira sama ada mereka boleh bertutur dalam bahasa Kadazandusun ataupun tidak, kerana saya percaya apabila kita bercakap pasal seni ia adalah universal

Tahniah, semoga anda terus maju dalam bidang yang anda ceburi ini :D

Lala said...

Pertama sekali thank's a lot bro Greg, the longers comment lala dpt setakat ini. Terima kasih kerana semuanya penuh dengan isi dan lebih membuka minda Lala tentang industri ini.

Walaupun Lala tidak berniat langsung untuk berkecimpung dalam bidang ini secara serius namun sejak dapat keluarkan album pertama ini walaupun tidaklah mendapat sokongan dari mana2 syarikat..Lala rasakan memang bidang ini cukup mencabar. Ia sememangnya tak semudah apa yang Lala pernah fikirkan...

Di awal langkah ini sahaja Lala sudah hampir tersungkur..bukan kerana tak mampu tetapi ada kalanya dalam bidang ini hanya bakat dan kemampuan sahaja nampaknya tidak memadai..

Dalam bidang ini juga..bakat seseorang boleh berkubur semuala.. bukan kerana tidak dapat melakukan apa yang seharusnya...tetapi kerana hakikat bahawa dalam bidang ini kita tidak boleh berdiri sendiri tanpa sokongan orang lain.

Apapun...thank's sekali lagi Bro. Greg.. Memang tidak ada siapa yang menafikan bahawa di negeri ini telah wujud syarikat2 rakaman yang memperagakan kecanggihan masing2 dan sudah setanding dengan Syarikat2 rakaman di KL. Kita mengharapkan dari segi komitmen mereka juga akan bertambah unggul dan tidak ada sesiapa yang tersisi.