YOU ARE INVITED TO SIGN IN

Followers

Sunday, March 1, 2009

Video Klip-Auh Nodi Koguli-Lala

video
Lagu dan Lirik Lagu ini adalah hasil gubahan oleh Mr. Yaps@Ocoi. Katanya lagu ini terhasil dari realiti hidup makhluk bergelar manusia yang tidak pernah lepas dari kesilapan masa lalu. Lagu ini bagi lala, benar-benar menyentuh hati dan jiwa. Dah beratus-ratus kali lala dengar dan berpuluh kali nyanyi lagu ini tapi tak pandai bosan2. Entahlah..lagu ini bagi lala ada kekuatan melodi dan senikata yang luar biasa. Hehee.. selebihnya tanyalah si Ocoi. Bah, komen dan pandangan rakan2 blogger amat Lala harapkan untuk memperbaiki kelemahan2 yang ada kio. Faham2 ajala..bidang terjun ni..Ucapan ribuan terima kasih atas semuanya.Maaf banyak2lah, Video ini tidak habis Lala upload atas permintaan empunya lagu..hehee..nanti dapatkan sahaja Album ini kio...bagi yang berminatla ba..

13 comments:

jmypatrick said...

Ba....nanti ko kasi masuk lagu lagu kegemaran saya...BOROS KAD TULUN...hehehe

Lala said...

ba...don't worry...nanti aku kasi masuk...tma kc ko sudi masuk cni....

♪ Heartphilla Xang ♪ said...

heee. ada d youtube suda ka ne lala?

Lala said...

Lum ada xang...tia pandai bikin ba...hehehe

san said...

Jalan2 oh ni lagu kan... Hehehe.. Upload sana youtube.... Klu ko dapat masukan URL, byk orang p blog ni.. Congrats.. :)

Ornest said...

Nice music, nice lyrics making "Au Nodi Koguli" a good song to listen to. Osonong mokirongou di sindingnu Congrats.

Lala said...

hai San...thanx d atas saranan kamu 2...nanti saya try masukkan dalam youtube kio... ya..mimang jalan2 ni pompuan ni..masa dia p Putraja baitu konon du....lu...hehehe..thanx juga kerana sudi meninggalkan komen...

Hai Ornest..thanx d atas komen ikhlas kamu...saya amat menghargainya... thanx kerana sudi masuk dan meninggalkan komen kat ruangan lala yang tak seberapa...

D.L Sumunie said...

You have a great voice... memang pun sebab si lala ni seorang penyanyi... siapa tidak kenal org sabah ramai pandai nyanyi. lirik dan alunan musik yang menarik..teruskan lala dan ocoi dalam mengembangkan musik negeri sabah...

Lala said...

Thanx D.L Sumunie...sudi memberi komen...actly c lala bukan penyanyi..bidan terjun aja ni..cuba2 aja.. saya tulung nyanyi lagu2 c ocoi aja ni...hehehe thank's a lot...

Kengkaru Kong said...

Lala, obuli kasari suara nu... hebat...

Lala said...

thank's a lot Kong...suara katak aja baitu...bikin pongirakan aja...tq sudi masuk2 uma sy...

ocoi said...

Oii..si Lala aja kena puji ooo..puji juga ba yang empunya lagu..khahaa..Inda ba..saja takda certia..no idea???@@###.

Lala said...

hahaha...tamasuk juga ko baitu ocoi...ko yg banyak main peranan...aku tukang nyanyi aja...itu pun banyak malawan boss...hahaha