YOU ARE INVITED TO SIGN IN

Followers

Saturday, February 21, 2009

ALBUM LALA DI PEJABAT PERTISA

Hai, rakan- rakan blogger semua, Album lala kini sudah berada di Pusat Persatuan Artis-Artis Tempatan Sabah (PERTISA) di bangunan Muzium Sabah. Album yang ada mark biru atau merah itulah album Lala. Rakan-rakan yang berkesempatan berkunjung ke pusat itu boleh mendapatkannya di sana.


Sorryla, nampaknya sejak akhir-akhir ini Lala asyik promote Album diri sendiri aja... Yala, kalau tak promote diri sendiri siapa lagikan? Yala, mungkin album Lala ini bukanlah baik sangat pun, itu Lala akui kerana tak semua orang suka kita dan apa yang kita buat, apa lagi ini merupakan pengalaman pertama Lala. Itu Hakikat hidupla tu. Apapun Lala tak akan merintih kerana semua itu. Bagi Lala ini adalah sejarah, bukan Sejarah Malaysia, bukan juga sejarah negara. Tapi bagi Lala segala sesuatu yang kita lakukan adalah sejarah. Sejarah dalam diari hidup seseorang. Sejarah itu pula tidak semestinya yang manis-manis aja kan? Setiap waktu, gambar dan peristiwa adalah sejarah ba kan?

Anda juga boleh berhubung terus dengan Mr.bro. Badadang (Bendahari Kehormat PERTISA)

Melalui alamat,tel. atau melayari web beliau. Muzium Sabah, Pejabat Pusat Persatuan Artis-Artis Tempatan Sabah (PERTISA) Ground Floor, Jabatan Muzium Sabah, Jalan Muzium 88300 Kota Kinabalu.

BMSD http://badadang.blogspot.com/ atau E.Mail di badadng@yahoo.com. Tel- 019-8405442


Bro. Badadang juga menyediakan perkhidmatan seperti; Music Arranger, Graphic and Sticker Design,Live Band dalam apa juga perayaan dan banyak lagi.

6 comments:

AngeL BeaR said...

sa mo yg ada sign kooo....huhuhuhu

Lala said...

Next week sy krm ma ko...

--- said...

Bagus juga oh... bila lah saya ada kisit nni? tia palah.. saya nyani sendiri.. :) , anyway.. teruskan perjuangan.... jangan ada satak rumpak sija.. beli yang original :)

Lala said...

Buli ba san kita sama2 nyanyi..ngam laitu...bili yg ori bukan yg d satak rumpak..tq san...

ocoi said...

Hahaa...all the best Lala.Give everything you have to everything you do..heheee..

Lala said...

Thanx ocoi...thanx d atas sokonganmu yang tak berbelah bagi..I love u song....